Nu har såhär många kikat in hos mig:

söndag 15 januari 2012

Ett litet kort för utmaning...

Hej små gull!

Så var det dax igen, skam den som ger sig! Jag ska vara med i en utmaning igen. Eller snarare tre!
Håll era tummar är ni goa!

Jag ska dels vara med i Magnolias TOMIC challenge, i WOC challenge och i Simonsaysstamps-challenge.
I Magnolias challenge var temat "Rosa med rosett", i WOC´s och Simon´s challenge fanns inga regler alls; "Anything goes". Så det gick utmärkt att kombinera dessa tre!

Mitt bidrag till dessa tävlingar blev ett kort som är gjort som de flesta jag gjort; Med Magnolias stämplar (även text-stämpeln) och WOC´s  blommor.
Snyggt, prydligt, rutinerat och förhoppningsvis inspirerande!

Stämplarna är inte mina egna tyvärr, utan uppstämplade fynd från min underbara svägerska Ullis.
TACK gumman!

Såhär ser då det nyaste verket ut:


Min kamera ville bara inte med mig idag så bilderna blev sämre än någonsin, men...

En liten närbild på de fina blommorna måste ni ju ändå få:


...och på söta Tilda!


Igår kväll kom jag på en scrap-idé (som jag bara måååååste få prova genast) när jag och min sambo kollade på film. 
Killen med bästa tålamodet och underbarast på jorden sa att "Gör det du gumman, jag kollar på en annan film så länge.." och drog igång någon fransk actionrulle med massor med skrik och skjutvapen i. Stormtrivdes!
Mitt begynnande dåliga samvete över att jag lämnade Myset med stort M för att prova min lilla idé kvävdes således i sin linda och jag scrappade närmare en timme innan Myset fick fortsätta (med film nummer 1, vald av mig).
Min scrapidé kommer lite senare i bloggen. Den är inte riiiiktigt klar än! ;)

Må så gott alla gull, trivs med detta underbara och lagomt kalla, lagomt snöiga vädret!
*hoppas det fortsätter*

KRAM!

/Camilla





5 kommentarer:

  1. Ååå så vakkert kort Camilla! Nydelig fargelagt Tilda, og så flott dekorert!
    Tusen takk for at du deltar hos TOMIC denne uken.
    Klem, Camilla

    SvaraRadera
  2. Ett mycket vackert kort Camilla.
    vackert dekorerat och målat.
    Lycka till i utmaningen hos TOMIC denna veckan.
    Kram, Camilla

    SvaraRadera
  3. TACK så mycket Camillor! :)
    Kram /Camilla nummer 3

    SvaraRadera
  4. This is sooooo beautiful! I love the papers and flower arrangement. Thanks for joining us at TOMIC this week. hugs, Angela

    SvaraRadera
  5. Wow! Amazing card!! So, so gorgeous!! Love all the beautiful flowers!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    SvaraRadera