Nu har såhär många kikat in hos mig:

fredag 2 mars 2012

Förkylningstider...

God morgon alla små gull!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade min blogg, FY skäms på mig!
Här kommer iallafall en bild på mitt senaste projekt, en näsduks-ask.
Jag ska hälsa på min mamma och pappa idag och de är förkylda båda två, så vad passar då bättre än denna pyntade, lilla ask? ;)





Ovansidan:




Å baksidan:


Jag hoppas de kommer att tycka om den. Den var verkligen rolig att göra!

Känner ni som jag, våren är i luften och energin börja sakta komma till liv i kroppen igen?
Underbara, underbara vår!!

Ha en bra dag alla små gull! Ut i solen och bara var.... *myyyyyys*

Kram på er! 

/Camilla

2 kommentarer:

  1. En jättefin sak vi fick av dej :) Tack så mycket /Pappsen

    SvaraRadera
  2. Hi hiii... Go pappa min! Vassegooooo! <3

    SvaraRadera