Nu har såhär många kikat in hos mig:

torsdag 26 april 2012

Till en böna med riv i!

Hej och hallå alla små gull!

Förra torsdagen var hela familjen och hälsade på ett par sköna filurer, Lillis och Peter.
Ååååh, vilka mysiga själar!
God mat, supergott vin och himmelsk mat. Vi blev så bortskämda!
Vi sov över, hela vår familj på 5 kroppar och hade så vansinnigt trevligt.
Jag måste ju självklart göra ett Tack-kort till denna mysiga tjej och jag stämplade ett ljus till Sveriges mysigaste kille (min sambo exkluderad!) ;)

Ljuset glömde jag att fota, men kortet blev såhär:






Man MÅSTE ju inte ha ljus i teljus-kort, eller hur? ;)


Hon ääääälskar döskallar!


Tänkte kasta in denna kreation och hoppas på tur i två utmaningar, nämligen:

och

Må så gott alla! Ta hand om varandra och trivs!

Kram /Camilla




1 kommentar:

  1. Wow, what a fantastic box (and yum, all the little jelly beans inside!). Thanks so much for joining us this fortnight for our ribbon challenge at Creative Card Crew.
    ~Jo

    SvaraRadera