Nu har såhär många kikat in hos mig:

onsdag 19 december 2012

Hej på er alla små gull!

Nu var det lääääääänge sedan jag bloggade, SHAME ON ME!

Jag har faktiskt inte pysslat så mycket, min inspiration har varit lite......förlorad!
Men nu har jag hittat den igen och tänker dela med mig lite av mina små projekt.

En (för mig) jätterolig nyhet är att jag har fått den stora äran att vara Gäst designer på Kristinas scrapbookingblogg !
Jag kommer att göra två inlägg dit, den 16:e och den 19:e.
Jätteroligt!

Detta kort har jag gjort till den 16:e:


Materialet jag använt är:
Pion designs "Silent night - nativity scene" 6x6
Bazzill basics paper - Walnut cream
Bilden kommer från Pion designs vintage bilder "Vintersaga"
Vita, vackra löv
Hjärt-brads

allt detta hittar du på Kristinas scrapbooking

resterande prylar och lull lull kommer från mina egna (och sötaste svägerskans) gömmor!
Blommorna är från Magnolia och de små kvistarna är från Martha Stewart.



Dessa två kort har jag gjort till den 19:e



Jag valde att göra två ram-kort. Jag tycker de är mycket enkla och fantastiskt roliga att göra!





Till detta kort har jag använt mig av:

Röd cardstock
Maja Design´s "Vintage winter - Season´s greetings"
Vackra blad
Röda, fina blommor
och en fin Manilla-tag

Allt detta finna att köpa hos Kristinas Scrapbooking, resterande kommer från mina egna små skrymslen.
Textstämpeln är från Maja design.

samt


Till detta kort har jag använt:

Bazzil basics papper "Surf´s up"
Magnolias "A christmas story - Winter night"
Blåa, vackra rhinestones

Dessa ting finns också hos Kristina, resterande är från mina egna gömmor. ;)
Jag är mycket förtjust i Magnolias stämplar som ni kanske ser (både bakgrunden, textstämpeln och lilla Tilda kommer ju därifrån), och Kristina säljer ju sådana också!

Blommorna kommer från WOC.


Det var mina bidrag till Kristinas fina blogg, kika gärna in där och inspireras av alla fina bilder!


Bara 5 dagar kvar till julafton....... Någon fler än jag som börjar känna sig upprymd, fylld av glädje och en aaaaaaning stressad?



Ha en fortsatt härlig dag alla små gull! <3

Kram!

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar