Nu har såhär många kikat in hos mig:

tisdag 3 januari 2012

En massa kuliga saker...

Hej på er!
Hoppas ni inte gett om mig helt... Måste säga att jag har verkligen legat på latsidan LÄNGE på min blogg!
Jag skäms och ska verkligen skärpa till mig i framtiden!
Det har ju varit NYÅRSAFTON så detta kan ju vara mitt löfte till er alla små gull..
För att kompensera något har jag dragit fram min lilla sunkiga kamera och tagit några kort på saker jag gjort och faktiskt har KVAR för att kunna fota. Jag har skapat MASSOR av andra grejer, gett bort dem med glädje och sedan insett att jag glömt att fota dem och lägga upp dem på bloggen.
Riktigt fina saker som jag är riktigt stolt över var det... Men men... *muttrar*


Här kommer iallafall några alster som jag knåpat ihop:




Tjejen är ju naturligtvis från Pion design (favoritpapper). Påsen är gjord av ett kuvert, lite kul att knåpa ihop!
Textstämpeln kommer från Magnolia, även denna en favorit hemma hos mig. :)



Ett annat alster som kommer att ges bort till påsk är denna lilla söta påse:




Den lilla haren kommer från (som vanligt) Pion design. Så SÖT tycker jag!
Textstämpeln kommer även på detta alster från Magnolia.


Vidare har jag knåpat ihop en liten Te-ask!
Den var riktigt rolig att göra! Funderar på att göra en till som inte går i julens tecken och ge till min svägerska; Anna. Enligt min bror älskar hon te. :)






Papper och lilltjejen kommer från (åter igen)  Pion design. Som sagt, en favorit!

Nästa projekt som jag ska visa är chokladkort. De var riktigt roliga att göra! Så roliga att jag gjorde flera olika (visar två här) och jag lät det ta sådan lång tid att jag hann att äta upp chokladen! ha ha
Choklad och scrapping, vad kan vara en bättre combo än det?!





Jag har även scrappat ihop ett bok-kort. 
Man kan ju endera dekorera insidan med en fin dikt-stämpel, använda insidan att ge bort något exempelvis ett smycke, eller vad man vill.
Min är helt odekorerad nu så jag kan dekorera den färdigt när jag vet vem som ska få den och varför. ;)







Lite knep-knåpigt så självklart blir detta en favorit att göra!

Är det bara jag som tycker att denna vinter står som en OERHÖRD kontrast till vintern vi hade förra året?? Alla säger att det är så skönt att slippa snön och allt besvär den för med sig. MEN......säger jag då.
MEN jag saknar i alla fall snön. Det blir ljusare ute.. Kylan upplevs inte lika rå som den gör nu med all fuktig kyla som tränger in i märg och ben. Det blir vackrare ute.. Det knarrar mysigt under fötterna.. Man slipper se den sorgliga rabatten som ser helt anskrämlig ut eftersom jag inte tog bort alla vissna blad och allt ris innan snön kom.. Med mera, med mera..
Det jag däremot INTE kan säga om snön (som många andra säger) är: Men det är ju så synd om baaaaaarnen... 
Äh, ser du just några barn ute numera?! De sitter inne vid datorerna och TV-spelen och vill inte alls gå ut!

Kram på er alla och ha en kalasig dag (utan snö)!

/Camilla











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar