Nu har såhär många kikat in hos mig:

tisdag 3 januari 2012

Några nya kort!

Hej alla små gull!

Kom ju precis på att jag har ju nyss gjort några kort som jag faktiskt har kommit ihåg att fota!!!!
Det ni!

Självklart, som den stora älskare av Pion designs papper som jag är så är tre av korten gjorda med deras mönstrade papper. Visst är de bara såååå bedårande snygga?

Första kortet:




Andra kortet:




Tredje kortet:





Textstämplarna på alla tre korten är från ett annat favvo-ställe; Magnolia

Mitt fjärde kort (scrappat igår) är faktiskt INTE gjort med papper från Pion design.
Motivet och textstämpeln på tagen är däremot Magnolia. Lite rutiner får det allt se till å va!





Visst vet alla att Pion design söker nya DT? 
Hoppet är det sista som överger människan heter det ju, så jag tog mitt blyga jag och ansökte.
Håll gärna en liten tumme för mig är ni snälla!

Kram på er!

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar